• Jak ve své firmě/týmu rozvíjet kvalitní mezilidské vztahy?

    Z dlouholetých průzkumů vyplývá, že jednou ze dvou oblastí, které zdaleka nejvíce ovlivňují spokojenost zaměstnanců v práci, je to, jak se zaměstnanci cítí ve svém týmu. Jaké na jejich pracovišti panují vztahy s nejbližšími spolupracovníky. To dokáže přebít i finanční (ne)motivaci a celou řadu procesních problémů a jiných demotivačních faktorů.

     

    Právě to, jak fungují vztahy v týmech, do kterých pracovníci patří, je může udržet spokojenější a fluktuaci snižovat. S rozvojem vztahů na pracovišti se přitom moc nepracuje. V lepším případě se udělá jednou za rok nějaký teambuilding..:-). Přitom lze v každodenním životě firem a týmů a v každodenní práci manažerů a vedoucích pracovníků dělat maličkosti, které významnou měrou ke kvalitním vztahům mezi členy týmů přispívají.

     

    Na tomto CoolWorkshopu se zaměříme právě na rozvoj vztahů mezi členy týmu. Využijeme principů Johna Gottmana – psychologa, jež svůj život zasvětil vědeckému zkoumání vztahů. Využijeme poznatků vědy o stavebních kamenech partnerství a mnohých důležitých souvislostech. Poskytneme Vám možnost pochopení vztahů mezi lidmi v celkovém kontextu a umožníme porozumění celé řadě mechanismů, které ovlivňují jejich kvalitu. Představíme konkrétní možnosti, jak partnerství s členy svého týmu a mezi členy svého týmu podporovat v každodenním životě. A tím vytvářet velmi silnou platformu, která dlouhodobě podpoří spokojenost Vašich zaměstnanců.

  • Program

    broken image

    8.45 - 9.00

    Registrace, seznámení, občerstvení

    broken image

    9.00 - 10.30

    Znalosti druhých

    V tomto bloku se podíváme na to, jak je u kvalitních vztahů důležité znát členy svého týmu. Představíme Vám konkrétní doporučení, co byste jako vedoucí pracovníci mohli konkrétního dělat, abyste podporovali vzájemní poznávání se členů svých týmů.

    broken image

    10.30 - 12.00

    Vděčnost a oceňování

    Navážeme pohledem na důležitost "chválení". Sami na sobě si vyzkoušíte najít své klíčové leaderské superschopnosti i to, jak se projevují. Představíme doporučení, jaké konkrétní aktivity by se mohli ve firmách a týmech dělat, aby se vděčnost a oceňování podporovaly.

    broken image

    12.00 - 13.00

    Oběd

    broken image

    13.00 - 14.00

    Vstřícnost

    V další části se podíváme na naslouchání. Vyzkoušíme si, jak se lidé cítí na poradách v různých případech, podle toho, jak je poskytována pozornost. Projdeme si opět doporučení, co konkrétního dělat, aby se vstřícnost podporovala.

    broken image

    14.00 - 15.00

    Druhý je partner nikoliv soupeř

    Tady se blíže podíváme na to, kdy a jak druhým dát možnost jejich vlivu a umožnit jim možnost ovlivňovat prostředí ve své práci. Blíže si i řekneme, jak správně pracovat s principy delegování. Podíváme se na to, jak to dělat, aby to bylo zdravé a podporovalo to kvalitní vztahy. Na konkrétním cvičení si ukážeme, jak nezneužít role šéfa a řešit s členy svého týmu problém tak, aby se členové týmu cítili přijímáni a slyšeni.

    broken image

    15.00 - 16.00

    Neutralizace čtyř jezdců apokalypsy

    Na závěr workshopu se podíváme na to, co určitě nedělat a jak správně poskytovat zpětnou vazbu. Tak, aby neměla druhá strana pocity neoprávněné kritiky, pohrdání a aby nepřešla do defenzívy .

  • Přínosy tohoto workshopu

    Přijďte se něco nového naučit!

    broken image

    Inspirace

    Vztahy na pracovišti jsou jedním ze dvou nejdůležitějších faktorů spokojenosti zaměstnanců. Když nejsou dobré, lidé odchází. Na CoolWorkshopu naučíme vedoucí pracovníky, jak dobré vztahy podporovat. To umožní zvýšit spokojenost členů jejich týmů a sníží riziko fluktuace

    broken image

    Rady

    U každé oblasti, kterou se dají kvalitní vztahy podporovat, se účastníci dozvědí konkrétní doporučení, co by mohli dělat. Jak, kdy, jakou formou.

    broken image

    Seznamování

    Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po CoolWorkshopu konzultovat, radit se a sdílet.