• On-line Coolna pro ty z vás,

    kteří vedou "vzdálené" týmy

  • Covid přinesl do týmové spolupráce něco, co v řadě týmů vůbec nebylo - týmovou spolupráci na dálku.

     

    Týmy potřebují nadále tvořit, potřebují rozhodovat, jejich členové si potřebují vyměňovat informace a koordinovat se. A přitom se nemají možnost osobně setkat.

     

    Volání a on-line "přenosy" unavují. Řada členů týmů pro ně nemá ani podmínky.

     

    Zabalit to nejde, týmy potřebují fungovat dál.

    Některé dokonce ještě rychleji.

     

    Některé potřebují ještě více inovovat, protože covid se dotkl jejich primárního zacílení, jejich primární činnosti.

     

    V rámci naší Coolny se podíváme na to, jak využít v dnešní době všechno to, na co jsme přišli při objevování "štěstí v práci", budování našich firem i podpoře firemních týmů. Otevřeme témata jako práce s "Proč?" v době pandemie, důvěra a vztahy v týmu v prostředí on-line, či jak dělat výživné porady a setkání v on-line prostředí.

    A otevřeme konkrétní dotazy a témata účastníků, na které budeme společně hledat nápady a odpovědi.

  • Program

    Coolna proběhne na dvakrát, ve dvou různých dnech, vždy čtyři hodiny

     

     

    První den

    9.00 - 9.30

    Přistání, naladění účastníků

    Aby nám setkání šlo, naladíme se na sebe, společně se seznámíme a přistaneme.

    Zároveň ukážeme a dáme tipy, jak různě lze dělat zahájení on-line setkání.

    9.30 - 10.30

    Jak pracovat v on-line světě se smysluplností a užitečností

    V první části se podíváme na to, proč má vlastně cenu pracovat s "Proč"..:-). Představíme si konkrétní příklady, jak nastavovat "Proč?" s přihlédnutím k dnešní době. Podíváme se na to, jak je důležité pracovat obzvláště v této době na tom, aby členové týmu vnímali užitečnost a přínosnost své práce.

    10.30 - 11.30

    Jak ve svém "vzdáleném" týmu podporovat zdravé vztahy - 1. část

    V druhé části se zaměříme na vztahy. Na to, jak v on-line světě budovat a podporovat v týmu důvěru jeho členů. Představíme si principy a řadu z nich si i vyzkoušíte. Ke každému principu uvedeme naše konkrétní vyzkoušené praktiky, které aplikujeme ve svých týmech. Kromě inspirace od nás, se dozvíte zkušenosti i od ostatních účastníků Coolny.

    11.30 - 12.30

    Vaše témata

    V poslední části prvního dne dáme prostor na vaše témata. Sebereme témata (otázky), které vás zajímají a podle potřeby se na ně buď společně nebo ve skupinkách pod vedením našich průvodců podíváme.

    12.30 - 13.00

    Reflexe, uzavření, zhodnocení

    Abyste si odnesli z naší Coolny co nejvíce, je potřeba provést reflexi - v posledním kroku se podíváme co vám den dal, co si odnášíte, co jste se rozhodli udělat a co změnit. A dostanete výzvy na plnění do příštího setkání...:-).

  • Druhý den

    9.00 - 9.30

    Přistání - reflexe úkolů

    Na druhém setkání provedeme společné naladění reflexí toho, komu přineslo co plnění výzev z minulého setkání. Proběhne formou vzájemného sdílení. Ne toho, zda jak kdo splnil. Toho, s čím se kdo setkal, co mu to přineslo, jaké je z plnění poučení.

    9.30 - 10.30

    Jak ve svém "vzdáleném" týmu podporovat zdravé vztahy - 2. část

    V první části druhého setkání dokončíme téma vztahů v týmu - jak na to v on-line světě. Představíme další principy a opět si řadu z nich vyzkoušíte. Ke každému principu uvedeme naše konkrétní vyzkoušené praktiky, které aplikujeme ve svých týmech. A dojde samozřejmě i na vzájemné sdílení. 

    10.30 - 11.30

    Aplikace, technologie, vychytávky

    Při práci s týmem se dají "pustit" Teamsy. Dá se využít ale i dalších aplikací a her k tomu, aby porada či týmové setkání splnilo svůj účel a přitom bylo pro účastníky zajímavé, hravé a zábavné. V této části takové aplikace a různé features, s kterými máme ty nejlepší zkušenosti, představíme a ukážeme.

    11.30 - 12.30

    Vaše témata

    I v poslední části druhého dne se podíváme na vaše témata. Sebereme témata (otázky), které vás zajímají a podle potřeby se na ně buď společně nebo ve skupinkách pod vedením našich průvodců podíváme.

    12.30 - 13.00

    Reflexe, uzavření, zhodnocení

    A nebude chybět reflexe - podíváme se co vám den dal, co si odnášíte, co jste se rozhodli udělat a co změnit. A dostanete od nás i konkrétní výzvy, abyste podpořili týmovou spolupráci svých "vzdálených" týmů.

  • Formát naší Coolny

    Co můžete od naší Coolny čekat?

    • nebudete jen poslouchat, budete po celou dobu aktivně zapojováni, 
    • budeme pracovat s virtuálními lepíky, whiteboardem a dalšími nástroji pro podporu aktivního zapojení,
    • naše Coolna není přednáška, její součástí budou živé diskuze a sdílení nápadů mezi vámi,
    • dojde i na práci v malých i větších skupinkách, opět s cílem co nejvíce vás zapojit, 
    • Coolny fakt umíme, takže dostanete příliv energie, jako kdybychom se potkali naživo..:-).

    A o čem naše Coolna určitě není?

    • o "mluvících hlavách", nebudete muset celou dobu koukat na řečníky, kteří budou něco pořád povídat..:-),
    • o usínání a utíkání na FB či řešení online nákupů, abyste přežili další webinář,
    • o nudě a ospalosti.
  • Proč přijít?

    Znalosti

    Dozvíte se nové informace o tom, co se dá dělat v on-line světě s týmy, pro podporu jejich týmové spolupráce. Ukážeme si příklady toho, jak se dá týmová spolupráce ve vzdálených týmech podporovat. Podíváme se na konkrétní příklady, které realizovali průvodci Coolnou i její účastníci.

    Dovednosti

    Některé věci si prakticky vyzkoušíte, abyste je mohli rovnou přenést do svých týmů. Součástí Coolny jsou i cvičení, kdy budete pracovat s Pracovními listy a tím se připravovat na práci se svými týmy.

    Seznamování

    Poznáte nové leadery, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.

  • Coolnou vás provedou

    Michal Beránek

    „Do této Coolny vnáším své znalosti a zkušenosti s budováním sebeřídících týmů a 'svobodných' firem. V OpenOne máme vzdálené týmy prakticky od našeho založení před 19. lety, takže zkušenosti nějaké jsou..:-). A v posledním roce přibylo spousta zkušeností z podpory dalších vzdálených týmů a firem. Měl jsem tu možnost si v OpenOne vyzkoušet a následně zavést do života řady týmů principy a pravidla, díky kterým v nich funguje velká důvěra a skvělé vztahy, díky kterým členové týmů skvěle spolupracují. Nepřináším teorii, ale konkrétní zkušenosti."

    Michal Šrajer

    "Před devíti lety jsem se stal prvním Chief Happiness Officerem u nás. Tehdy v pozici malé začínající firmy Inmite, která vyrostla a akvizicí se stala součástí Avastu. I tam jsem v roli CHO pokračoval, v mnohem větším měřítku. Nyní s kolegy v Happiness@Work na těchto základech stavíme a pomáháme firmám s posouváním firemní kultury - a to i ve výzvách, které přináší práce na dálku. Tak, aby lidé mohli v práci růst, dosahovat smysluplných výsledků a trávit čas s lidmi, s nimiž si rozumí. Jedno jestli na dálku, nebo naživo."

  • Cena

    cena je uvedena bez DPH

  • Registrace

    All Posts
    ×