• Jak motivovat zaměstnance, aby podávali lepší výsledky

  •  

    Víte, že pro celou řadu činností dlouhodobě standardní (vnější) motivace nefunguje?

    Že je vhodnější se zaměřit na motivaci vnitřní?

    Na co jiného by se měl leader zaměřit, aby takovou vnitřní motivaci podporoval?

    Týmy bývají zpravidla řízené, málo již vedené. Metody řízení, které jsme se my učili a do dneška se nadále učí a využívají, jsou založeny na teorii managementu, definovanou před více než 100 lety. Shromáždili jsme nové vědecké poznatky o vedení týmů a chceme se o ně dělit. Se zaměřením na vedení týmů v kontaktních centrech.

     

    V Coolně se podíváme na jedno z největších paradigmat řízení, které je mylné. Že u všech činností směřujících k výkonu musíme lidi motivovat. Že je nutné dávat cíle, ty kontrolovat a podle plnění za ně ostatní odměňovat. Účastníkům dokážeme, že to tak není. Účastníci dostanou teoretické základy o tom, jak (ne)funguje vnější motivace.

     

    Dozví se, na jakých třech pilířích se doporučuje stavět motivaci vnitřní. Budou moci společně „zapracovat“ na konkrétních nápadech, jak by se daly některé z těchto pilířů rozvíjet v jejich společnostech. A společně probereme to, kde a jak by šlo těchto informací využít ve vašem týmu.

  • Program

    Coolna proběhne následovně:

    10.00 - 11.00

    Kdy vnější motivace (ne)funguje?

    Účastníky seznámíme s objevem vědy a konkrétními vědeckými závěry týkajícími se motivace lidí v práci. Představíme jim příklady kontaktních center, kde se tyto poznatky potvrzují v praxi.

    11.00 - 12.30

    Tři pilíře vnitřní motivace, Smysl práce

    Podíváme se teoreticky na to, jaké jsou nejdůležitější tři pilíře vnitřní motivace. A podíváme se na první z nich - Smysl práce.

    12.30 - 13.30

    Oběd

    13.30 - 15.00

    Autonomie

    Podíváme se na druhy autonomie, které dávají v kontaktních centrech smysl a budeme diskutovat, jaká konkrétní uplatnění by mohla najít v kontaktních centrech účastníků.

    15.00 - 16.00

    Sdílení, zpětná vazba, uzavření

    Proberme aktuální témata účastníků, podíváme se na jejich výzvy, situace a problémy, které řeší.

  • Proč přijít?

    Přijďte se něco nového dozvědět!

    Inspirace

    Uslyšíte reálné příběhy, poznatky vědy i zkušenosti kolegů z jiných firem. V otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do vašeho provozu.

    Výměna zkušeností

    Poznáte se s kolegy - leadery z jiných firem, zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.

    Seznamování

    Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po Coolně konzultovat, radit se a sdílet.

  • Formát Coolny

    Neformální prostředí

    Coolny pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.

    Sdílení

    V Coolnách sedíme v kruhu. Moderátoři hlídají, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky

    Účastníci

    Coolna je určena pro manažery a leadery firem, zpravidla se jí účastní 10-12 účastníků.

     

    Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných call centrech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.

    Energie a zábava

    Coolny je pojímána tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nepůjde o přednášku. Klíčovou formou bude sdílení. Kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.

  • Coolnou Vás provede

    Michal Beránek

    „Uvědomit si co a jak vlastně na lidi funguje a proč nefunguje, je podle mě klíčové pro to, aby mohl být leader skvělým leaderem. Vyzkoušel jsem si sám na sobě jak naplňující je vytváření sebeřídícího prostředí, ve kterém není potřeba motivovat. Jak povznášející je vidět růst ostatní.“

  • Cena

    Cena je uvedena bez DPH.

  • Registrace

    All Posts
    ×